برگزاری سمینارهای تبادل تجربه در پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس
فوریه 24, 2018
۱5 هزار نفر روز کار برای راه‌اندازی واحد تقطیر فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس
فوریه 24, 2018

برگزاری دوره بین المللی IOSH Managing Safely

به گزارش روابط عمومی اُیکو و به نقل از مدیریت آموزش های تخصصی، تحقیق و توسعه شرکت اُیکو، اولین دوره IOSH Managing Safely با همکاری موسسه ایمنی و سلامت شغلی بریتانیا (IOSH) برگزار شد.

این دوره بین المللی تا کنون برای 40 نفر از کارکنان اُیکو شاغل در ستاد، پروژه های منطقه عسلویه و پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس برگزار گردیده و اجرای آن در کلیه پروژه ها نیز ادامه خواهد داشت.

مسعود شاه حسینی نیا مدیر آموزش های تخصصی، تحقیق و توسعه شرکت اُیکو هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقاء دانش فنی کارکنان در زمینه ایمنی برشمرد و افزود: بهره گیری از فناوری های نوین و ایمن به منظور توسعه صنعت نفت از محورهای اصلی برگزاری این دوره ها می باشد.

دوره IOSH Managing Safely توسط مدرس بین المللی و همکاری واحد HSE اُیکو در حال برگزاری می باشد. این دوره توسط موسسه ایمنی و سلامت شغلی بریتانیا IOSH طراحی گردیده و کتاب های آموزشی آن نیز توسط همان سازمان تهیه و تدوین می گردد.

خاطر نشان می سازد به شرکت کنندگان در این دوره که طی مدت 3 الی 4 روز برگزار می شود پس از اخذ نمره قبولی از آزمون کتبی و از پروژه ای که ارائه می دهند، از سوی این موسسه گواهینامه اعطا می گردد.

شایان ذکر است در این دوره سرفصل هایی از قبیل مقدمه ای بر مدیریت ایمن، ارزیابی ریسک، کنترل ریسک، درک مسئولیت ها، دانستن خطرات عمده و عمومی در محل کار، تحقیق و بررسی حوادث و همچنین اندازه گیری و پایش عملکرد HSE آموزش داده می شود.