برگزاری دوره بین المللی IOSH Managing Safely
فوریه 24, 2018

برگزاری سمینارهای تبادل تجربه در پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس

6 دوره سمینار تبادل تجربه در 3 ماهه سوم سال 1396 در پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیح فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اُیکو و به نقل از مدیریت آموزش های تخصصی، تحقیق و توسعه شرکت اُیکو، از ابتدای مهرماه تا پایان آذرماه سال جاری، 6 دوره سمینار تبادل تجربه در پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس بندرعباس برگزار شده است. در این سمینارها تجارب کسب شده توسط متخصصان و کارشناسان پروژه در دیسیپلین های مکانیکال، ابزار دقیق و HSE، برای بیش از 155 نفر از همکاران شاغل در پروژه به اشتراک گذارده شد.

سمینارهای تبادل تجارب بعنوان بخشی از فرآیند مدیریت دانش محور در شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO) و در پروژه های مختلف این شرکت برگزار می گردد که طی آن متخصصان و کارشناسان شاغل در دیسیپلین های مختلف، تجارب خود را به منظور تکرار موفقیت های بدست آمده و جلوگیری از بروز اشتباهات و مشکلات تجربه شده برای سایر همکاران خود در پروژه ها به اشتراک می‌گذارند.

گفتنی است شرکت OICO شناخته شدن به عنوان شرکتی دانش‌محور در گستره بین‌المللی را هدف خود قرار داده و تمامی تلاش خود را بکارگرفته است تا با ایجاد فضا و فرهنگ یادگیری، بدنه دانش تخصصی خود را ارتقاء داده و خدمات دانش‌محور به مشتریان خود ارائه نماید.